Eventyr

guide

På opdagelse

Eventyr kan starte på mange måder og udfolde sig på lige så mange måder som ens fantasi rækker til. Det være sig små som store sejlereventyr, hvor man kan gå på opdagelse i kendt og ukendt farvand.

Eventyret kan starte med sejle fra klubben ud i det blå, for at gå på opdagelsen i én af de mere end 300 danske havne der findes.

Eventyret kan starte med sejle fra klubben ud i det blå, for at gå på opdagelse og lægge til ved én af de mere end 300 turbøjer som findes

Eventyret kan starte med at sejle fra klubben ud i det blå, for at lade vejrudsigten lede jer på opdagelse mod ukendte horisonter.

Eventyret kan starte i en venskabsklub, hvor man fra begyndelsen er i ukendte omgivelser og sejler afsted med nye horisonter, med vennerne ombord

Eventyret kan være den drøm man realiserer, om at sejle ude i verden for at opleve de store oceaner og strande med turkist hav omkring.

Vi glæder os til at høre om dit eventyr…

 

fuldt aktivitets-program

Denne opgave er en del af et komplet aktivitetsprogram.

Ønsker du at bruge det samlede aktivitetsprogam, kan du finde det her.